Skip links

МАЯК ПРО

МАЯК ПРО

Көкжиекті кеңейтеміз. Әйелдерді дамытамыз.

Жобаның басталу күні: Қаңтар 2021 ж.

Жобаның мақсаты.

«МАЯК ПРО» жобасының негізгі мақсаты – жоғары оқу орындарының оқытушылары арасында тиімді тәлімгерлік дағдыларын дамыту және нығайту. Жобаның маңызды элементі – ТжКБ оқытушылары үшін тәлімгер болу. Бұл тәлімгерлердің тиімді көшбасшылық сапасын дамытуға және орта білім беру ұйымдарында жұмыс тәжірибесі бар мамандарға арналған тәлімгерлік сабақтарында алған білімдерін қолдануға көмектесетін қарым-қатынас, қолдау, тыңдау, эмпатия және сапалы кері байланысты қамтамасыз ету дағдыларын жетілдіруді қамтиды.

Жобаның аудиториясы. 

«МАЯК ПРО» жобасының мақсатты аудиториясы – сенімді қарым-қатынас орналастыра тұра өз студенттеріне мансаптық ұмтылыстарды да, жеке өмірінде де өз әлеуетін толық іске асыруға мүмкіндік беруге дайын жоғары оқу орындарының кәсіби мамандары, профессорлар, оқытушылар, лекторлар, және жеке даму тренерлері. Биыл жобаға 30 қатысушы-тәлімгер қабылдауды жоспарлаймыз.

«МАЯК ПРО» жоба тәлімгерлерінің қамқорлығында болатын кімдер?

«МАЯК ПРО» бағдарламасы аясында қамқорлыққа алынғандар Техникалық және Кәсіптік білім беру ұйым (ТжКБ) мұғалімдері. «МАЯК ПРО» қатысушылары ТжКБ мұғалімдеріне тәлімгер болады, оларға кәсіби және жеке дамуында қолдау көрсетеді.

«МАЯК ПРО» жобасының тәлімгерлері өздерінің қамқорлықтағы ТжКБ саласындағы әріптестеріне апта сайын онлайн немесе офлайн кездесулер өткізіп, жоба аяқталуына жақын оларға өз оқу орындарында екі қорытынды тренинг өткізуге қолдау көрсетуге міндетті. Олар орыс немесе қазақ тілінде өз оқушыларының жұмысын бағалап, кері байланыс жасап, жобаға қатысады.

Бағдарламаның құрылымы және оқу жоспары:

  1. Тәлімгер/ТжКБ мұғалімінің кәсіби және тұлғалық дамуына көмектесетін тиімді құрал ретінде тәлімгерліктің рөлін түсіну.
  2. Тәлімгер/ТжКБ мұғалімінің ойлауын тану және ТжКБ мұғалімдерімен сенімді және үйлесімді қарым-қатынас орнату қабілетін дамыту үшін құралдарды қолдану.
  3. Тәлім алушы/ТКБ мұғалімінің қажеттіліктері мен алаңдаушылығын жақсы түсіну және оларға жауап беру үшін белсенді тыңдау және эмпатия дағдыларын дамыту және қолдану.
  4. Үздіксіз оқу тәсілін қабылдау. Тәлімгерлік динамикалық және үнему даму процесі екенін мойындау.
  5. Өсу мен жақсартуға баса назар аудара отырып, қолдау көрсететін конструктивті кері байланысты қамтамасыз ету әдістерін меңгеру және қолдану.
  6. Болашақ мансап мүмкіндіктері пайдалы болуы үшін, кәсіпқой желілер мен өз саласындағы сарапшылармен байланыстарды құруда тәлімгерге еріп жүру.
  7. Тәлімгерлердің тұлға ретінде және кәсіби өсуіне ықпал ету, олардың жеке және мансаптық жолындағы қиындықтарды жеңуде өзіне деген сенімділігін арттыру.
  8. Тәлімгер мен тәлім алушы арасындағы бірлескен ғылыми-зерттеу және жобалық жұмысты ынталандыру, теориялық білімді тәжірибеде қолдануға ықпал ету.
  9. Тәлім алушы таңдаған кәсіптік салада жаңашыл және шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
  10. Тәлімгер мен тәлім алушы арасындағы тәлімгерлік кезеңнен тыс ұзақ мерзімді кәсіби қарым-қатынастарды дамыту.
Return to top of page