Skip links

IMPACTUM!

IMPACTUM!

Өзгерістерді бастаймыз. Әйелдерді дамытамыз.

Басталған уақыты: қаңтар 2018 ж

Бағдарламаның мақсаты

Бағдарлама SMM саласында мансап құруға мүдделі ТжКБ мекемелерінің студент қыздарын  қызықтыруға және олардың мүмкіндіктерін кеңейтуге бағытталған. Бағдарлама аясында студент қыздар SMM саласында жұмыс жасауға қажет ететін  кәсіби, әлеуметтік және психологиялық дағдыларды игеріп, өз-өздерін бағалап, сенімділіктерін арттыра алады. 

Нысаналы топ: 

Бағдарлама Алматы қаласындағы маркетинг, журналистика, графикалық дизайн және менеджмент саласында маманданған 16-21 жас аралығындағы ТжКБ мекемелерінің қыз студенттеріне арналған. Қатысушыларда SMM саласында табысты мансап құруға немесе цифрлық әлемде олардың өнімділігі мен табысын арттыру үшін қажетті дағдылар мен білім алуға деген ұмтылыс  болуы керек. Оларға мазмұнды құру, әлеуметтік медиа профильдерін оңтайландыру, трендтер мен мақсаттар, қауымдастықтарды басқару және брендті жылжыту сияқты аспектілерді қамтитын әлеуметтік медиа маркетинг саласына (SMM) шын жүректен қызық болуы қажет.

Бағдарламаның құрылымы және оқу жоспары

Бағдарламаның ұзақтығы: 9 ай

Модульдер: 

  1.  Әлеуметтік медиа маркетинг пен цифрлық маркетингке кіріспе (20 сағат)
  2. Мазмұн мен курация стратегиясын құру (20 сағат)
  3. Әлеуметтік медиа платформаларды (Instagram/Tik-Tok) маркетинг құралы ретінде пайдалану (20 сағат)
  4. Брендті дамыту және басқару (30 сағат)
  5. SMM индустриясында жұмыс пен өмір арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу (10 сағат)
  6. Өзін-өзі бағалау (10 сағат)
  7. Мотивация және жауапкершілік (10 сағат)
  8. Мақсат қою (8 сағат)
  9. Сыни тұрғыдан ойлау (8 сағат)
  10. Тиімді байланыс (8 сағат)
  11.  Топтық жұмыс (8 сағат)
  12. Эмоционалды интеллект (8 сағат)

Тәлімгерлердің рөлі: Тәлімгерлер студенттерге жеке көмек ұсына отырып оқу нәтижелерін жақсартуға ықпал ету арқылы бағдарламаға оң үлес қосады.

Қорытынды жоба: Қорытынды жоба студенттердің қабілеттерін көрсетуге, олардың әлеуметтік медиа маркетингінің әртүрлі аспектілері туралы түсініктерін көрсетуге және сала мамандарымен байланыс орнатуға арналған платформа.

Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелері

  1. Әлеуметтік медиа маркетингінің негіздері және оны маркетингтің кең принциптерімен біріктіру туралы толық түсінік алу;
  2. Әлеуметтік медиа маркетингі үшін сенімді және этикалық мазмұнды құру, жоспарлау және басқару үшін қажетті дағдылар мен білімдерді әзірлеу және қолдану;
  3. Танымал әлеуметтік медиа платформаларын әлеуметтік медиа маркетингінің тиімді құралы ретінде пайдалану қабілетін дамыту және қолдану. Брендтерді ілгерілету, аудиториямен өзара әрекеттесу және маркетингтік мақсаттарға сәтті жету үшін осы платформаларды шарлау және стратегиялық пайдалану дағдыларын дамыту және көрсету;
  4. Кәсіби әлеуметтік медиа профильдерін жүргізу, брендті немесе мазмұнды стратегиялық жылжыту және адал және қатысушы ізбасарлар қауымдастығын қалыптастыру дағдыларын дамыту және көрсету. Әлеуметтік медианың қатысуын тиімді басқару және цифрлық ландшафтта оң әсер ету қабілетін дамыту және көрсету;
  5. Мақсатты аудиториямен резонанс тудыратын, құндылықты тиімді жеткізетін және өзінің кәсіби саласында ерекшеленуге көмектесетін күшті жеке брендті әзірлеу және көрсету. Интернеттегі сенімді қатынас құру және  кәсіби мақсаттарға жету үшін жеке брендті пайдалану қабілетін дамыту және көрсету;
  6. SMM талап етілетін салада стрессті белсенді басқару, эмоционалды жағдайды сақтау, күйіп қалудың алдын алу және тәуелділік үшін білім мен құралдарды әзірлеу және қолдану. Психикалық және эмоционалдық денсаулықты сақтай отырып, мансапта өркендеу үшін басымдықтарды белгілеу, салауатты шекараларды белгілеу және сыртқы әсерлерге төзімділікті қалыптастыру қабілетін дамыту және көрсету;
  7. Күрделі жағдайларды шешу, қақтығыстарды шешу және SMM индустриясында тез шешім қабылдау үшін бейімделу және проблемаларды шешу қабілеттерін дамыту және қолдану;
  8. Жеке қасиеттерді – күшті және әлсіз жақтарды, эмоциялар мен ықыласты түсіну және басқару арқылы өзін-өзі тану мен өзін-өзі реттеуді дамыту;
  9. Өз қабілеттеріне , идеяларына  және шешім қабылдау дағдыларына сенімділікті арттыру, өз-өзіне деген сенімсіздікті жеңу және өзіңіз туралы жағымды түсінік қалыптастыру;
  10. SMM ортасында әріптестермен, басшылармен және клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін топтық жұмыс, өзін-өзі таныстыру, көпшілік алдында сөйлеу және қарым-қатынас дағдыларын дамыту және қолдану;
  11. Өсу ойлауын дамыту және қолдану және үнемі оқуға ұмтылу;

Бізге жазылыңыз! : impactum_kz

Return to top of page